Je bent maar zo sterk als het team dat achter je staat. Daar geloven we bij Fidura sterk in. Ons team zorgt ervoor dat klanten die langs de voordeur binnenkomen niet meteen langs de achterdeur weer vertrekken.

Als verzekeraar én als werkgever starten we vanuit dezelfde drie kernwaarden: betrokkenheid, flexibiliteit en deskundigheid.

We willen een betrokken werkgever zijn. Fidura is een plek waar je plezier maakt en jezelf kan ontplooien. “Hoe gaat het?” is een veelgestelde vraag tijdens één-op-één gesprekken. Dan hebben we het niet over de dossiers, maar wel over hoe je je voelt in de job. Zo zien we of iedereen op de juiste plaats zit. Blijkt dat niet het geval? Dan zoeken we samen naar een betere match.

We verwachten flexibiliteit van onze medewerkers, maar geven die ook terug. Er is aandacht voor de privésituatie en we kijken per medewerker hoe werk en privé op elkaar afgestemd kunnen worden, bijvoorbeeld door thuiswerk en een eigen laptop.

We vertellen onze klanten dat we experten zijn in ons vak, dus houden we de deskundigheid van onze medewerkers hoog. Starters hebben een opleidingsplan met interne en externe opleidingen, en ook medewerkers met ervaring volgen regelmatig bijscholingen. Onze mensen geven zelf aan waar de gaten in hun kennis zitten en via maandelijkse lunch & learns houden we de vinger aan de pols van de verzekeringswereld.

Verzekeringen gaan over mensen. Bij Fidura vind je dan ook mensen-mensen. Onze medewerkers gaan er stuk voor stuk elke dag voor.

Open communicatie is voor ons een must have. Onze mensen zijn niet bang om iets te zeggen en zo zien we het het liefst. Er is geen afgelijnde bedrijfsstructuur. Horizontaal switchen naar verantwoordelijkheden of verticaal meer verantwoordelijkheden opnemen, het is allemaal mogelijk.

 

0
tevreden
klanten

0
locaties

0
tevreden
medewerkers

0+
jaar
ervaring

Maak een afspraak